Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky

2470 

Přidat do seznamu přáníAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
Přidat ke srovnání
SKU: 94 Kategorie
Přidejte svou recenzi

Popis kurzu:

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.

V kurzu se dozvíte:

jak při telefonování zaujmout
jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci
jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu
jak představit co přinášíme
jak vtáhnout do děje
jak pojmout cíl telefonování
jak zvládnout námitky

Více o kurzu se dozvíte zde>>>>>

uživatelské recenze

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Napsat recenzi

Zatím nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky
Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky
Kursio
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare