Paříž Saint-Germain Vytvářejí inspiraci z úspěchu nových nejmodernějších míst v Los Angeles, protože vítězové titulu Ligy mistrů začínají proces budování nového stadionu pro tým, řekl generální ředitel Victoriano Melero.
PSG zkoumá možnosti mimo 48 000 kapacity PARC des Princes a týmové úředníci stráví rok studiem potenciálních stránek v Massy a Poissy s ohledem na nabídku různých možností zábavy, řekl Melero.
„Další výzvou je nový stadion,“ řekl Melero Reuters v Los Angeles před zápasem Světového poháru PSG v neděli v Pasadeně.
„Jeden rok se chystáme na analýzu a vybereme si pro naši budoucnost a my jsme inspirováni tím, co se děje v USA se sportovními zařízeními,“ řekl.
„Jedním z příkladů je SOFI Stadium. Je to neuvěřitelné a mnohem víc než sportovní zařízení – je to opravdu součást zábavy a pořadů. To je to, co opravdu chceme tlačit diverzifikaci našich příjmů.“
Stadion Sofi, technologický zázrak, který byl otevřen v roce 2020, je domovem NFL‚s Rams a Nabíječky a pořádal koncerty umělců, jako jsou Taylor Swift a Beyoncé. Bude hrát klíčovou roli v příštím letním Světovém poháru a olympijských hrách v Los Angeles 2028.
Stadion 5 miliard dolarů se nachází v Hollywood Parku, rostoucí komerční a rezidenční oblasti. Venkovní stadion s kapacitou 70 000 kapacity sedí vedle Intuit Dome, high-tech NBA aréna, která byla otevřena minulý rok.
PSG se dívají na Massy, jižně od Paříže a Poissy, západně od francouzského hlavního města, jako na potenciální místa pro nový stadion. Tým bude hrát PARC des Princes v dohledné budoucnosti, zatímco bude postaven nový stadion.
Američtí fanoušci a investoři hráli zásadní roli v ohromujícím úspěchu klubu na poli i mimo něj, řekl Adrien Frier, francouzský generální konzul v Los Angeles.
„Paříž Saint-Germain je to, co byste říkali v technickém sektoru jednorožcem, a je to jednorožec, který má v sobě nějakou americkou krev,“ řekl na recepci ctít tým v Beverly Hills, kde byla vystavena trofej Ligy mistrů.
PSG má v USA odhadem pět milionů fanoušků a těží z jejich významného partnerství s ikonickou značkou společnosti Nike’s Air Jordan.
Američtí Arctos Partners drží 12,5% akcií týmu, přičemž většinový majitel Katar Sports Investments vlastní zbývajících 87,5% pro klub, který je oceněn 4,4 miliardy USD.