Obrázek: Fotbaloví fanoušci procházejí hustou a tenkou v klubu, ale ne všechny partnerství. (© DPA Picture Alliance / Alamy Reklamní fotografie)
V den Valentýna 2025-den, kdy páry slaví své partnerství-provedli průzkum s 2 000 fanoušky Bundesligy od sázkových přátel, což zdůrazňuje stav vztahu respondentů.
„Prázdnin“, který se každoročně slaví 14. února, je v Německu známý se smíšenou popularitou.
Určitě nebude příliš populární mezi fanoušky ani Bremen, Eintracht Frankfurt nebo VFB Stuttgart. Ale jaké kluby Bundesliga mají většina fanoušků v partnerství? Která asociace přesouvá své příznivce k přetrvávajícímu vztahu? Ukazujeme vám to.
Valentýn Den Bundesliga: Brémy neposkytují úzkou vazbu
Fanoušci TSG Hoffenheim jsou na vrcholu párových statistik: Pouze 25 procent modrých následovníků není ve vztahu nebo dokonce ženatý. Důvod k oslavě 14. února? Hoffenheim by to potřeboval v této sezoně hořce!
Fanoušci Werder Bremen mají 6 procent rozvedených fanoušků na třetí nejvyšší hodnotě, za Augsburgem, Kielem a Freiburgem (8%), jakož i St. Pauli a Gladbach (oba 7%). S jejich 36,51 % singly jsou v žebříčku číslo 18.
Fanoušci Eintracht Frankfurt hodí s 36,40% sólo. A dokonce jako fanoušci Stuttgart nebo St. Pauli máte tendenci být sólový vzhled.
Ale co druhá strana? Které týmy mají většinu fanoušků ve pevných rukou?
VFL Wolfsburg dokazuje, že loajalita k klubu také znamená loajalitu v lásce. Více než 73 procent vlků je oceněno nebo ženatých a nechává zelené srdce dvakrát porazit.
Následují následovníci TSG Hoffenheim (71,88 %), což může také ukázat další stav vztahu s přibližně 3 %. Fanoušci VFL Bochum (69,86 %) mají také vysokou vázací věrnost.
Příznivci Borussia Mönchengladbach jsou také velmi loajální k partnerovi a partnerovi. V našem ne moc vážném, Hodnocení nejatraktivnějších fanoušků Bundesligy Fanoušci hříbě nebyli přesně vybráni na vrchol, aby to pěkně dali.
Ale pokud najdete partnera, který vás vezme tak, jak jste, nestará vás. A to je případ téměř 68 procent všech fanoušků Gladbachu!
metodologie
Studie byla zadána společností Bettfreunde.net a prováděna online výzkumem bez překážek (RWB). Průzkum se konal od 2. do 9. října 2024. Vzorek zahrnoval 2 051 fanoušků 1. Bundesligy v Německu.
Všechna prováděná zkoušky odpovídají dovednostem MRS Behavioral (2023) ve Velké Británii a pokyny ICC/Esomar pro celosvětový průzkum trhu.