Zveřejněno: 12. listopadu 2024, 12:05h.
Poslední aktualizace: 12. listopadu 2024, 01:09h.
F1 opravdu letos nechce, abys koukal. Do čtvrtka britská závodní organizace zavře všech sedm lávek pro pěší přes Las Vegas Strip silnými hliníkovými stěnami.
Minulý rok se F1 pokusila použít k blokování výhledů nalepovací ochranné obrazovky, ale frustrovala turisty snadno je odtrhl.
Každá z dočasných hliníkových stěn je podepřena lešením a doplněna osvětlením horního chodníku.
Velká cena Las Vegas, která se koná od 21. do 23. listopadu, promění nejrušnější úsek Las Vegas Boulevard a několik okolních ulic na trať dlouhou 3,8 míle, na které budou jezdci F1 dosahovat rychlosti až 215 mph.
Mosty příliš daleko?
„Nemůžeme dovolit, aby lidé během této akce zastavili chod chodců a ucpali chodce na mostě,“ vysvětlil policista z Las Vegas, proč musí být výhled na závod z mostů pro pěší zablokován během bezpečnostní instruktáže. loni.
Pokud jde o to, jak to dělá závod bezpečnější pro jezdce, důstojník řekl: „Nemůžeme dovolit lidem, aby byli na mostech a házeli věci dolů na trať pod mosty.“
Fanoušci závodů – předpokládáme, že ti, kteří letos neměli 600 dolarů na zaplacení nejlevnější letenky – mají samozřejmě jiný názor.
„Jak je to legální?“ komentoval uživatel X/Twitter @csim1977 níže Příspěvek uživatele @seventensuited o hliníkových stěnách.
„Bruh, WALLS je zrádná,“ dodal @FibbyGibby.
„Už brzy, ozbrojení chlápci se speciálními operacemi se balí jako v apokalypse, aby se ujistili, že nepřestanete přecházet z jedné strany na druhou,“ ozval se @AdvantagePlays.
Další změny
Doba nastavování a omezení provozu se oproti loňské zkušenosti/debaklu výrazně zkrátily. Zatímco většina zaměstnanců kasina Strip stále dojíždí v průměru o hodinu, příprava na závod byla dokončena za tři měsíce namísto nesnesitelných devíti, které trvala loni.
Částečně to bylo způsobeno tím, že nebylo nutné pás znovu vydláždit, protože to bylo dosaženo v loňském roce.
V rámci dalších změn letošního okruhu byl most zvedající provoz Flamingo Road přes trať a Koval Lane zredukován ze čtyř jízdních pruhů na dva. Je však stejně dlouhá, což znamená, že stále odklání vozidla ze stejných podniků na úrovni ulic jako loni.
Tribuna Benátského pavilonu je navíc postavena dvakrát tak vysoko než loňský model. A slavné stromy lemující chodník Bellagio již nemusely být káceny, aby bylo možné nainstalovat tribunu resortu, protože nové stromy byly instalovány v květináčích, které bylo možné snadno odstranit.
Konkrétní denní uzavírky ulic před letošním závodem naleznete zde.