Cristiano Ronaldo spojil síly s britským filmařem Matthew Vaughn, aby zahájil nezávislé filmové studio.
Studio UR • Marv ve svém prohlášení uvedlo, že se zaměří na „přijímání inovativních technologií s kývnutím na tradici“.
„A akce! Ronaldo řekl v příspěvku na Instagramu.
„Cristiano Ronaldo miluje filmy; Matthew Vaughn miluje sport – a oba milují dobrý příběh,“ uvedl prohlášení o studiu zveřejněné na Ronaldo’s X účtu.
Vaughn, 54, je nejlépe známý pro výrobu zámku, zásob a dvou kuřáckých sudů a útržků a zároveň režíruje, produkuje a spolupracuje franšízu „Kingsman“.
„Cristiano vytvořil příběhy na hřišti, které jsem nikdy nemohl napsat, a těším se na vytvoření inspirativních filmů s ním-je to superhrdina skutečného života,“ řekl Vaughn ve stejném prohlášení.
Ronaldo, který byl kapitánem Portugalsko na Euro 2016 Glory a získal pět cen Ballon d’Or, je z nového projektu nadšený.
„Toto je pro mě vzrušující kapitola, když se dívám dopředu na nové podniky v podnikání,“ Al Nassr řekl kapitán.
Prostřednictvím UR • Marv, Ronaldo a Vaughn již vytvořili a financovali dva akční filmy společně a mají zahájit třetí ve stejné sérii.
„Těší se, že brzy oznámí první vydání,“ dodal prohlášení o studiu.
Ronaldo, kdo 5. února se otočil 40pustil se do audiovizuálního sektoru v roce 2023, když se stal akcionářem portugalského mediálního konglomerátu medialivre, i když již má významný digitální vliv.
Bývalá hvězda Real Madrid a Manchester Unitedmá více než miliardu sledujících na všech platformách sociálních médií.
Ronaldo má 651 milionů sledujících na Instagramu, 171 m na Facebooku, 115,2 m na X a 74,5 m na YouTube.
On spustil svůj kanál YouTube„Ur Cristiano“ v srpnu 2024, stát se nejrychlejším kanálem, který zasáhl 1 milion předplatitelů.
Nedávná podrobná studie provedená Portugalským institutem pro správu a marketing (IPAM) odhalila, že hodnota značky Ronaldo v roce 2025 je rekordních 850 milionů EUR.
„Tento milník označuje od roku 2020 růst o 325% a zdůrazňuje neustálou schopnost CR7 znovuobjevovat se a upevnit svou pozici jedné z nejcennějších osobních značek na světě,“ uvedla studie.